Gå til hovedinnhold

Pastorproblemet. Og løsningen.

Oppdatering 2: Christensen er dømt i to rettsinstanser for sin oppførsel på nettet. Han anket til Høyesterett, der sa man nei takk. Han sendte så saken til til Den europeiske menneskerettighetsdomstolen, også der ville man ikke ta saken opp. Les mer i avisen Adressa.

Oppdatering 1: Dette var egentlig en artikkel om utslitte pastorer. Men så kom bloggeren Jan Kåre Christensen med en utskjelling av meg i kommentarfeltet og på sin egen blogg fordi jeg tror på Bibelen når den sier at Jesus er Gud. Christensen stjal bilder fra meg og kom med totalt uriktige påstander om meg. Jeg har ikke sett maken til oppførsel i min tid som blogger. Det nytter ikke å skrive kommentarer på hans blogg, for han sletter kommentarer som ikke er til hans fordel, deretter kan han finne på å provosere med: "Er du for feig til å svare eller?"

Artikkelen hans om meg har han endret flere ganger, så jeg vet ikke hva som står der når du leser dette. En stund hadde han bilde av Silvio Berlusconi og mente at jeg hadde samme personlighetstrekk. Det viser seg at han har skjelt ut en lang rekke med kristne ledere, gjerne folk som har tilknytning til Pinsebevegelsen. Flere av personene han har skjelt ut, kjenner jeg godt, og jeg vet at de er skikkelige folk og at beskrivelsen til Christensens er totalt på jordet. 


Artikkelen om utslitte pastorer er flyttet hit.

Kommentarer